Odstąpienie od umowy - sklep zoologiczny Cziko
Zwroty i reklamacje
Hejka! Nazywam się Psotka i niewątpliwie jestem ekspertką od spraw zwrotów i reklamacji. W przerwach od leniwych drzemek na parapecie pomagam Cziko. Dobrze wiem że czasami trzeba coś zareklamować albo zwrócić ale bez obaw - ze mną cały proces to łatwizna!
W razie jakichkolwiek problemów z zamówieniem przed dokonaniem zwrotu bądź reklamacji skontaktuj się ze mną, postaram się pomóc.
Zwroty - jak kot z myszą
My koty jesteśmy bardzo wybredne, dlatego doskonale wiem że nie wszystko musi spełniać oczekiwania Twojego pupila. Czasem zdarza się, że zabawka dla kota okazuje się mniej ekscytująca niż plastikowa reklama na niej. Wasz pies wybrał kanapę zamiast nowego legowiska? No cóż, kanapa jest zdecydowanie dużo większa i wygodniejsza. Spoko, po prostu uzupełnijcie formularz zwrotu, spakujcie zamówienie i odeślijcie do nas w ciągu 30 dni od dnia złożenia zamówienia. Jedna mała uwaga - proszę, odsyłajcie w oryginalnych opakowaniach i bez śladów zużycia, być może inne futrzaki będą chciały z tego skorzystać. Pieniążki za zamówienie zostaną zwrócone w ciągu 14 dni od dnia otrzymania przesyłki zwrotnej.
Adres do zwrotów:
Eskulap Sp. z o.o. Sp. k.
Sklep internetowy Cziko.com.pl
Krakowska 178 B
32-083 Kraków
Reklamacje - bo życie to nie tylko cudowne drzemki
Dokładamy wszelkich starań, żeby wszystkie produkty w naszej ofercie były jak najlepsze. Niestety, mimo naszych dobrych chęci czasem się zdarzy jakiś bubel. Jeśli zauważycie coś niepokojącego z zamówionym produktem uzupełnijcie formularz reklamacji i prześlijcie go na adres mailowy sklep@cziko.com.pl a ja postaram się rozpatrzeć sprawę tak szybko jak biegam za laserem.